milena(28) - κορίτσι- 5,5 ετών
Καλησπερα σας και παλι
Λυπαμαι πολυ αλλα η απαντηση σας στο θεμα μου θεωρω πως ηταν αστοχη εντελως και σιγουρα δεν εδωσε καμια συμβουλευτικη λυση σε ενα προβληματισμο μου.
Δεν δηλωσα οτι το παιδι μου παρακολουθειται απο παιδοψυχολο ωστε να χρειαστει να αφιερωσετε ολοκληρη παραγραφο οτι για ιδεολογικους λογους δεν παρεμβαινετε παρα μονο οτι στο κεντρο λογοθεραπειας που πηγαινει η μικρη ανα διαστηματα εχω ρωτησει καποια πραγματα την παιδοψυχολογο.
Σε κανενα σημειο του κειμενου μου δεν ανεφερα προβληματισμο για την συμπεριφορα του παιδιου μου οπως συνεχισατε στην απαντηση σας παρολα αυτα το δεχομαι σαν συμβουλη.
 Καθε μητερα θεωρω πως εχει το δικαιωμα να εχει τις ανασφαλειες τις,ειδικα στην περιπτωση μιας μητερας που μεγαλωνει μονη της το παιδι της,τοσο απλα κι εγω  εξεφρασα μια!
Τοσο εντονο ειναι το προβλημα της δικης μου εικονας στο παιδι (οσον αφορα τα ερεθισματα που ειπατε ) που δεν χρειαστηκε να αναφερθειτε στο προσωπο του πατερα της οσον αφορα την απουσια του ???  
Λυπαμαι που τελικα καμια απαντηση δεν δοθηκε απο εσας σε συμβουλευτικο χαρακτηρα πανω στο θεμα για το οποιο σας ρωτησα ενω με απασχολει τοσο εντονα,οπως και να εχει "κραταω" οσα ειπατε και σας ευχαριστω για τον χρονο σας.

Aγαπητή φίλη,

Ευχαριστώ πολύ για την ανατροφοδότηση που μου δίνετε. Φυσικά και κατανοώ το θυμό σας και την επιβάρυνσή που έχετε δεχτεί μέσα από αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βιώνετε. Είναι λογικό να αισθάνεστε προδομένη και θυμωμένη από τον πατέρα. Μου δώσατε την εντύπωση ότι επισκέπτεσθε συμβουλευτικά την παιδοψυχολόγο του κέντρου. Όπως και να έχει αυτό που ήθελα να σας πω είναι ότι όλοι μας τον εαυτό μας έχουμε στα χέρια μας, και για αυτόν αποφασίζουμε. Φυσικά και το παιδί δε φταίει να βιώνει την απουσία του πατρικού προτύπου και καταλαβαίνω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο  να υπεραναπληρώσετε δύο ρόλους εσείς, τόσο δύσκολο που σας φθείρει και σας εξαντλεί συναισθηματικά, γεγονός απόλυτα λογικό και φυσιολογικό. Αυτή τη στιγμή το παιδί στηρίζεται από εσας, αλλά έχετε και εσείς ανάγκη να τραφείτε συναισθηματικά για να υποστηρίξετε τον εαυτό σας, εκείνο και τη σχέση σας μαζί του. Αυτό που θέλω να σας δείξω, και δεν το λέω εγώ φυσικά αλλα οι έρευνες, είναι ότι ειδικά τώρα που είναι απων ο πατέρας, τα ερεθίσματα που δέχεται το παιδί και καταγράφει, προέρχονται από το υπόλοιπο οικογενειακό πλαίσιο στο οποίο ζεί. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει τη δεδομένη στιγμή και θα ήταν πίο ωφέλιμο αυτές τις σχέσεις να θρέψουμε. Ο πατέρας λείπει, και κανεις δε γνωρίζει τι θα κάνει, ας δουλέψουμε λοιπόν με όσα γνωρίζουμε και όσα έχουμε στα χέρια μας, γιατί με το να αναλωνόμαστε στο γεγονός της απουσίας δεν προάγουμε τίποτα. Καλό θα ήταν για να μπορέσετε να διαχειριστείτε αυτή την κρίσιμη και δύσκολη φάση της απώλειας και εγκατάλειψής στην οποία έχετε βρεθεί να απευθυνόσασταν σε κάποιο ειδικό που θα σας έδειχνε κάποιες κατευθυντήριες. Και πάλι ευχαριστούμε που μοιράζεστε μαζί μας τους προβληματισμούς σας και ελπίζουμε μέσα από την απάντησή μας να σας δείξαμε και μια διαφορετική οπτική.
Περιμένουμε με χαρά νεότερά σας.